דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד ספורט ביתי 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2680 פעמים ]

הגיע הזמן. החלטתם סוף סוף להרים את עצמכם מהספה ולהיכנס קצת לכושר – גם אם עדיין בכוונתכם לעשות אותו מול מכשיר הטלוויזיה האהוב שלכם. איך מתחילים? ברכישת ציוד ספורט מתאים.

 

אופני כושר והליכונים – ציוד ספורט ביתי אידיאלי

 

שני סוגי ציוד ספורט הם אידיאליים וגם פופולאריים מאוד עבור שימוש ביתי: הליכונים ואופני כושר. הסיבה היא קודם כל כי אופני כושר והליכונים הם קלים לתפעול, נוחים עבור מתחילים, זולים יחסית, ואפילו אפשר לעשות אותם תוך כדי הפעילות החביבה על כל בטלן, כלומר, צפייה בטלוויזיה.

 

עצה טובה: אל תחביאו הליכונים מהעין

 

במקום להקצות חדר מיוחד עבור הצבת אופני כושר או הליכונים, שימו אותם באמצע הסלון, ממש מול הטלוויזיה. כך יהיו אופני כושר מול עיניכם כל יום, ולא תוכלו להתחמק מלהשתמש בהם. בנוסף, לא תצטרכו להתנתק מהכל כדי להרביץ שעה הליכה על הליכונים. תתחילו לצעוד מול תוכנית טלוויזיה אהובה, ולפני שתשימו לב תגלו שאתם כבר צועדים על הליכונים מזה ארבעים וחמש דקות תמימות. עד מהרה, תוך שימוש קבוע בציוד ספורט זה, תגלו שזה כבר בא לכם באופן טבעי – לראות טלוויזיה תוך פעילות גופנית, כמו רכיבה על אופני כושר. ואפילו בלי לצאת מהמזגן!

 

הליכונים: איך זה עובד

 

צעידה היא מפעילויות הספורט המומלצות ביותר, שכן היא בריאה ופחות מועדת לנזקים בריאותיים של מאמץ יתר, וגם קלה יחסית עבור מתחילים. הליכונים הם בעצם ציוד ספורט שמאפשר לכם לעשות הליכה של קילומטרים שלמים מבלי לצאת מהבית. הליכונים בנויים ממסילה שנעה, ממש כמו המסילות הנעות בשדה התעופה. הליכונים מאפשרים לכם לבחור את מהירות התנועה של המסילה – כלומר, למעשה לקבוע את הקצב בו תלכו על הליכונים אלו, או אפילו קצב מהיר יותר, אם ברצונכם להשתמש בהליכונים לצורך ריצה.

 

יש סוגים רבים של הליכונים מחברות שונות – בחרו הליכונים מחברה ידועה, ותוודאו שיש על מנוע הליכונים אלו אחריות ארוכה ככל האפשר. אם אתם גבוהים, תצטרכו הליכונים עם מסלול ריצה ארוך יותר. גם מי שהוא בעל משקל כבד במיוחד ייתכן ויזדקק להליכונים המותאמים למשקלו. הליכונים לריצה צריכים להיות חזקים יותר ובעלי מסלול ארוך ורחב יותר מאשר הליכונים להליכה.

 

על אופני כושר

 

גם אופני כושר הם ציוד ספורט המגיע בסוגים שונים – ספינינג, אופני כושר חשמליים ומכאניים ועוד. יש אפילו אופני כושר שאינם מיועדים כלל וכלל לרגליים, כי אם משמשים מוגבלי תנועה בעל נכות ברגליהם עבור אימון הזרועות והכתיים. אופני כושר אלו מופעלות למעשה באמצעות הידיים.

 

אופני כושר מכאניים הם זולים יותר ממחיר אופני כושר חשמליים, ופשוטים יותר. אופני כושר חשמליים הם גם בעלי צג המספק נתונים על המאמץ, המהירות, כוח ההתנגדות וכן הלאה. אופני כושר שכאלו מצוידים לרוב בתוכניות אימון שונות, ואפשר לשלוט על דרגות הקושי באופן טוב יותר. אופני כושר חשמליים ניתן להשיג כאופני כושר אנכיים או אופקיים, כאשר השני מביניהם הוא ממש בישיבה נוחה, ולכן טוב גם לקשישים ולבעלי בעיות גב.

 

 

ספורטל- מכשירי כושר ביתיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב